Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do udziału w debacie z Ekspertami podczas wydarzenia:

Nowoczesne technologie w obiektach hotelowych i gastronomicznych

25 września 2018 r., Warszawa, wstęp bezpłatny, wymagana rejestracja


Nowoczesne technologie zaczynają już trafiać do hoteli: tablety zamiast folderów informacyjnych, smartfony zamiast kluczy do pokoju, aplikacje zamiast pilotów. W ten sposób branża hotelarska dostosowuje się do nowych wymagań. Coraz więcej gości oczekuje innowacyjnych technologii w hotelach. Już 34% gości w Polsce wolałoby obsługiwać światło, klimatyzację i telewizję poprzez smartfona lub tablet. Wiele hoteli bierze pod uwagę nowoczesne rozwiązania i już zaczęło podwyższać swój technologiczny standard.

Zapraszamy do udziału w wyjątkowym wydarzeniu, podczas którego najlepsi eksperci w branży będą dyskutowali o nowinkach technicznych, które powinny zostać zastosowane w obiektach hotelowych i gastronomicznych.

Prelekcje poprowadzą:

– Piotr Owczarski – General Manager, Hotel Gordon

„Skutecznie i efektywnie – rola social media i technologii i w budowaniu wizerunku hotelu”

|
– Filip Prokop – współwłaściciel, Hotel Senator

„Jak zwiększyć przychody przy użyciu odpowiedniego Programu Lojalnościowego? Analiza zagadnienia na podstawie wdrożonego i skutecznie funkcjonującego rozwiązania w Hotelu Senator w Starachowicach”


– Piotr Ćwiertniewski –
radca prawny i wspólnik w kancelarii act BSWW i Marcin Kroll – adwokat, rzecznik patentowy i wspólnik w kancelarii act BSWW

„RODO – nowe uwarunkowania i ograniczenia wykorzystywania danych”


– Krzysztof Jaworski
– Kierownik Produktu, Netia SA ,Łukasz Kwiatkowski- ‎Product Manager, AV System

„Netia Wifi marketing jako skuteczne narzędzie w budowaniu wizerunku i relacji biznesowych hoteli.”

 

– Maciej Andruszkiewicz – właściciel,M&M Systems

„Innowacyjne rozwiązania w zakresie inteligentnego sterowania wyposażeniem pokoi z wykorzystaniem urządzeń marki Apple oraz Fibaro, na przykładzie realizacji w hotelu Petite Fleur w Toruniu.”

 

– Prof. zw. dr hab. Bernard Kubiak – Katedra Informatyki Ekonomicznej, Uniwersytet Gdański

„Uwarunkowania i przyszłość zastosowania TIK w turystyce i hotelarstwie”

Grupa docelowa:

  • Właściciele hoteli
  • Dyrektorzy hoteli
  • Dyrektorzy ds. marketingu
  • Managerowie ds. marketingu
  • Osoby zarządzające obiektami biznesowymi, gastronomicznymi i typu leisure

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

W ramach zgłoszenia zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Lokalizacja: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa

Czas trwania: 09.30 – 14:30

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń!

Kontakt z organizatorem:
Mariola Kaczmarek
mobile: +48 530-623-538
e-mail:

*Firmy chcące wziąć udział w konferencji prosimy o kontakt z organizatorem.

Patronat Honorowy nad konferencją „Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych”

Opis wydarzenia znajduje się na stronie internetowej –> https://pirbinstytut.pl/index.php/partnerzy-hotele

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami na temat wydarzenia!

PARTNERZY WYDARZENIA

PARTNER BRĄZOWY

Netia SA dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line. W ofercie Netii dla biznesu znajduje się szeroka gama rozwiązań z zakresu szeroko pojętej teleinformatyki, począwszy od rozwiązań głosowych (tradycyjnych oraz IP), transmisji danych, dostępu do internetu, po szereg nowoczesnych rozwiązań zintegrowanych, opartych o przetwarzanie w tzw. chmurze oraz zaawansowanych usług Data Center. Wśród nich na szczególną uwagę zasługują takie usługi jak: Unified Communications, czy Cloud Server, zapewniająca bezpieczną i skalowalną infrastrukturę IT. Netia ma również w swojej ofercie najnowocześniejsze rozwiązania do dystrybucji treści poprzez internet (Netia CDN – Content Delivery Network) oraz wideokonferencji – Netia Video Anywhere, która pozwala na przeprowadzanie wielostronnych rozmów wideo w jakości 4K.

PATRONAT HONOROWY

Polska Izba Hotelarstwa – Powstała w 2003 roku. Reprezentuje branżę hotelarską w Polsce. Jest rzecznikiem środowiska biznesu hotelarskiego i gastronomicznego w kontaktach z administracją państwową oraz w Unii Europejskiej. Będąc najbardziej wpływową organizacją w branży, lobbuje na rzecz jej rozwoju oraz wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków. Izba promuje społeczną odpowiedzialność biznesu w branży. IGHP dba o interesy polskich hotelarzy na arenie międzynarodowej.

Izba Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej została powołana na Kongresie Założycielskim w kwietniu 2009 roku. Celem Izby Turystyki RP jest m.in.: reprezentowanie i ochrona interesów swoich członków, budowanie wspólnego prestiżu i siły środowiska biznesu turystycznego, udzielanie wzajemnej pomocy i współpracy w realizacji zadań członków w rozwoju biznesu turystycznego, inicjowanie i organizowanie działań zapewniających warunki rozwoju gospodarki turystycznej, promocji turystycznej, rozwoju i modernizacji infrastruktury turystycznej, tworzenie warunków zrównoważonego rozwoju turystyki w regionach, organizowanie współpracy z innymi organizacjami i stowarzyszeniami turystycznymi.

Dolnośląska Izba Turystyki istnieje od 1992 roku. Przez pierwsze 10 lat funkcjonowała jako oddział branżowy Dolnośląskiej Izby Gospodarczej. Obecnie, po ponad 25 latach działalności Izba zrzesza 98 członków, w tym biura podróży, agencje turystyczne, hotele, pensjonaty, przewoźników, szkoły językowe, księgarnie turystyczne i firmy gastronomiczne. Za cele Izba postawiła sobie: reprezentowanie i ochronę interesów członków, dążenie do rozwoju turystyki, organizaowanie działań i współdziałania w przedsięwzięciach zapewniającch dogodne warunki rozwoju gospodarki turystycznej, kształtownie i upowszechnianie zasad etyki w działalności gospodarczej członków Izby.

Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni jest apolitycznym, dobrowolnym, samorządowym i trwałym zrzeszeniem o celach niezarobkowych. Stowarzyszenie opiera swoją działalność na pracy społecznej członków. Celem OSSKiC jest w szczególności reprezentowanie interesów zawodowych zrzeszonych członków Stowarzyszenia, popieranie sztuki kulinarnej i cukierniczej, kultywowanie narodowych i regionalnych tradycji kulinarnych i cukierniczych, uzupełnienie wiedzy i umiejętności zawodowych członków, rozwijanie i kształtowanie wzorców racjonalnego żywienia w społeczeństwie.

PATRONAT MEDIALNY

Notka_prasowa_Zastosowanie_nowoczesnych_technologii_w_obiektach_hotelowych_i_gastronomicznych