30-osobowa grupa z biur podróży i przewodników oraz pilotów wycieczek w dniu 5 grudnia odwiedziła lotnisko Wrocław.
Po formalnościach i kontrolach rozpoczęliśmy zwiedzanie od Executive Lounge. Uzyskaliśmy też pełną informację o cenach, zniżkach itp.
Dalej było jeszcze lepiej, bo trafiliśmy od Saloniku VIP na poziomie zero. Tam dowiedzieliśmy się o cenach, usługach i transporcie do samolotu limuzyną BMW 7.
Po tych miłych chwilach odwiedziliśmy płytę lotniska. Wspólne zdjęcie i idziemy dalej. Do bagażowni i sortowni bagażu przy odlotach oraz przylotach. Tam spotkaliśmy czworonożnych funkcjonariuszy służby celnej i straży granicznej. To oni wąchają każdy bagaż i dbają o nasze bezpieczeństwo. Przemytnicy drżyjcie przed tymi wyszkolonymi funkcjonariuszami. Po zwiedzaniu był drobny poczęstunek i spotkanie z kierownictwem lotniska. Spotkanie otworzył Wiceprezes Zarządu Portu Lotniczego pan Karol Przywara wraz z całą ekipą, która zajmuje się współpracą z biurami podróży, marketingiem oraz charterami. Dalej wystąpiła pani Tatiana Andruszko, panowie Michał Kozak, dyr. Jarosław Sztucki a na zakończenie Piotr Wnukowicz. W czasie spotkania i prezentacji uzyskaliśmy informacje o nowościach z portu lotniczego, o ruchu charterowym, o liczbie obsłużonych pasażerów i jaka będzie rozbudowa lotniska we Wrocławiu.